Lördag & Söndag

Ja ni. I lördags var det trevligt. Vi åt först hemma god mat och god dricka. Men helt uppe i middagen så fick Petter för sig att dra ner mig till Björkis, eftersom jag inte hade bättre för mig bestämmde jag mig för att hänga med honom. Så han kom hit vid kvart i nio typ. Så fixade jag iordning mig så vandrade vi ner till Björkis. Kvällen visade sig bli väldigt rolig. Träffade en massa folk jag inte sett på ett år kanske, så de var riktigt härligt. Hann även med en bugg med min älskade Lars, riktigt skojigt. Träffade också Sara, min barndomsvän som jag inte sett på flera år, riktigt roligt.
Gick hem vid två och kom hem halv tre. Tack för den kvällen!!



Igår var med en rolig dag. Jag vakande vid halv tolv tiden gick upp och pratade med mamma. Sedan ringde Johanna och jag fick förfrågan om en tjej-mys-kväll. Vi hade dock ingenstans att vara så jag & Johanna åkte in till stan i brist på annat att göra. I stan hann vi titta på lite kläder, otroligt mycket rea, synd bara att man är en fattig kloakråtta... Hur som helst träffade vi på några vänner och hade lite skoj.. Satte oss på Max för att pröva den nya Blizzern, med dumle smak. Vilket hit tänker ni säkert, de gjorde vi med... Men det var inte alls gott, smakade faktiskt medicin som Johanna sa. Fast jag åt upp nästan hela eftersom jag betalt för den. How ever, våran tjej kväll blev inte så lyckad i och med att vi inte kunde vara hos någon.. Men, Paula kom på det genialiska förslaget bio. Så bio vart det, vi tittade på filmen "Made of honor" eller "Brudens bästa man". Filmen var riktigt bra tycker jag, en stor anledning är väll att Patrick Dempsey (McDreamy från Greys) var med. Han är så jävla hot så de inte är klokt. Sjukt sexig kille detdära, han är otroligt charmig, det var dessutom roligt att se honom i en annan roll än en doktor. Iallafall, filmen var en romantisk komedi och den var sådära förutsägbar som alla sådana filmer är. Men den var ändå väldigt rolig och en bra story iallafall, så se den! Såklart tjocka som vi är köpte vi godis och satt och goffade med under bion..
Tack för en trevlig kväll gummor, nästa blir "Mama mia".



Just de, när vi kom hem till mig och Johanna skulle åka hem så funkade inte hennes moppe. Då sussade hon här, vi hade roligt på kvällen. Vi låg och tjockade i oss chips och tittade på en skit skum film på tv'n. Där de snabbspolade iband. Det var apor och andra konstiga djur med. Vi hade iallafall kul åt filmen. Alltid lika skoj med dig hun...

Kommentarer
Postat av: SaraSara

Naw de va jätteskoj å träffa dej med =)

2008-06-23 @ 19:50:26
Postat av: j

alltid lika kul med dej min flicka

2008-06-26 @ 14:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0