Johannaa

heejhoppp tihi johanna som skriver nu, är hemma hos madde kom hit vid sex tiden skulle komma och kolla på fotbollsmatchen tilsm med madeleine för hon sa att den började fem men så var det inte den började tydligen fyra så den missade jag, men jävla ukraina vann 1-0 blev de , FUCK ! men när jagkom hem till madde så gick vi en liten prommenad i de fina vädret, och sedan målade vi naglarna och satt och pluggade riktigt duktiga vi var. Vi har haft en skojig helg tilsm igår så åkte vi ner på stan och gick ner till ån och satte oss och mös med några vänner, sen satte vi oss vid mcdonalds och då slängde en kompis vatten över hela mej vart helt dygnsur hahahaha, men de var svalkande och skönt. Efter våran lilla tur på stan och de så så gick vi till Fudgu tilsm med Madde nr två och paula, det är min nya favort resturang. Det var bara jag och madde som åt och dom andra snyltade mat från oss, riktiga tjockisar vi var åt mycket iallfall och hade riktigt trevlig . hahahah speciellt när jag och madde skulle gå på toa så hörde man väldigt bra igenom toaletterna och vii hade en ganska trevlig diskuttion hahah, undrar ifall tjejen i könn ochkså tyckte de ;)
Efter detta gick vi till musikenshus och kollade på camille, acke och geni's dansuppvisning tlsm med folk. sen var vi påstan.
Riktig trevlig helg tilsm med madde,  du är så söt min sockertoppp . Alltid lika kul att vara med dej och vi har mkt planerat nu till sommarn, jag längtar <3

/ Puss&kram Johannaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0