Jäkla imunförsvar.

Vad är det med mig och mitt imunförsvar kan man fråga sig! Jag förstår det inte, men på något konstigt sätt lyckas jag alltid att bli sjuk. Jag är sjuk, igen, somvanligt. Känns fan som om det var 100 år sedan jag var riktigt kry & frisk. Okej, nu har allergin rätt så stor skuld i det hela också. Men det är sjukt läskigt för jag har så svårt  att andas. Ni vet, om det är rikigt kallt ute och man andas in och så börjar man hosta för det är så kallt och gör ont. Så känns det för mig hela tiden, känns en aning sceary faktiskt.
Så mina planer idag dog med en gång jag vaknade imorse. Jag skulle ju till doktorn vid 10.00 iallafall, efter det skulle jag träffa Johanna och senare min mor. Eftersom jag höll på att ramla ihop imorse och hade lite smått panik bestämmde jag mig för att åka hem istället efter doktorn. Lika bra det, har suttit och drogat mig med värktabletter och the med honung (Är den bästa medicinen ever).

Nu väntar jag på att min kära mamma ska komma hem, hon skulle nämligen köpa med sig stora, goda kanelbullar hem från Hemköp. Det var jättelänge sedan jag åt sådana, de ska bli riktigt gott om jag får säga det själv. Snäll mamma, ellerhur? Till bullarna ska jag göra latte och sedan ska vi sätta oss framför tv'n och titta på dokumentären "Guds barn" som gick i förrgår. Den handlar om en sekt och värkar vara riktigt intressant.



Mmmmmmmm......

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0