J-VLA KATT!

Vet ni en sak? Min fucking jävla fitt katt (ursäkta språket) bet mig idag. Jag skulle gå ut med honom så tog jag upp honom och så skulle vi precis gå ut när han högg mig i handen, as hårt. Jag vart helt chokad så jag stog och skrek för de gjorde så jävla ont. Mamma fick dra in mig på toan så spolade vi kallt vatten, sedan höll jag på att svimma så jag fick lägga mig ner. Idiot katten bet hål på hela handen så måste det träffat någon nerv för jag har just nu skit ont i hela handen ända ner till handleden. Så är det svullet runt där bit-märket är. Så nu har jag as ont i handen. (Tyck synd om mig?).



Imorgon iallafall så ska jag på morgonen upp tidigt för att gymma. Det var länge sedan och pappa har lovat att han ska gymma skiten ur mig (nytt uttryck?). Hoppas det iallafall, behöver få ur mig lite grejer och det passar bra att gymma då. Ska ta i som en oxe iallafall. Hoppas bara handen är bättre så jag kan gör ordentligt...
Efter gym ska jag till doktorn och efter det träffa Adi. Sedan ska jag träffa Johanna och supportra Sverige.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0