Hej igen folkens :)

Okej, jag orkar faktiskt inte berätta någonting om hur helgen var i detalj. Fredagen slutade bra. Jag var mätt som en jälva jag vet inte vad. Åt så magen höll på att spricka, kunde inte rå för det för maten var riktigt god. Lite jobbigt bara med alla människor som var något på lyset. Men men..

Lördagen ägnaes åt att fira kusinens student, även denna dag god mat och tårtor. Magen höll på att sprica även här. Vi bettade också matchen. Jag tippade 2-1 till Spanien och eftersom resultatet blev så vann jag 160 kronor. Inte mycket, men räcker iallafall.

Igår söndag bar det av hemmåt, satt i en bil i fem timmar. Inte kul. Väl hemma igår gjorde jag inte många knop var så jävla trött. Såg matchen mellan Turkiet och Tjeckien det vart ju en riktigt spännande match, kul att se. Eter matchen låg jag uppe och pratade i flera timmar, skönt att det ordnade sig. Somnade kanske vid tre-tiden...

Idag ska jag träffa Johanna ett tag. Sedan lite senare ska jag och mamma lägga upp ett schema över mitt lilla "hemma-sommar-jobb". Alltså jag ska måla, rensa ogräs och sådant hemma som ett litet jobb. Så det bir nog bra..
Men nu majauar katten, han vill nog ha mat. Jag ska göra mig lite frukost också. Smoothie känns lockande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0