Grattis Italien.

Har precis bevittnat den spännande matchen mellan Frankrike och Italien. Det var en minst sagt händelserik match faktiskt. Straff, rött kort till Frankrike plus att de fick en skadad precis i början. De hade lite otur. Skönt att Italien vann iallafall, jag hejade på dem. Synd att Toni inte fick göra mål bara, han hade väldigt många målchanser. Men iallafall gick de vidare och ska spela kvartsfinal mot Spanien, hoppas Italien vinner då.




Imorgon är det ju dags för Sverige-Ryssland matchen. Va tror ni? Jag är faktiskt lite orolig, Ryssland har faktiskt spelat bra. Eller kanske inte är jag orolig jag vet inte. Är lite ambivalent faktiskt. HUr som stansens ska jag och Johanna ta på oss våra Sverige tröjor och kalsonger och heja arslena av oss, ellerhur gumman?

Kommentarer
Postat av: Simon

Italien skulle ha åkt ut. Jag hatar dem & deras tråkiga fotboll, usch.

2008-06-19 @ 13:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0