Gla' Midsommar

Glad Midsommar på er folkens!
Har precis blivit klar med allt. Hår, smink och kläder. Jag hittade en gammal klänning jag bara använt en gång och pimpade upp den lite med ett skärp. Var dock tvungen att göra ett till hål, men whatever? Jag ska knäppa kort och lägga ut sedan. Håret vart också sådära. Lite sommrig med flätor och sådära. Jaja, sommrigt iallafall..

Hitills idag har jag ätit midsommar lunch med mamma & pappa bestående av korv, kötbullar, sill i olika former och färspotatis. De va gott till efterrätt blev det jordgubber & glass. SJälvklart tog vi en lite nubbe till allting också. Haha..

Nej, om en kvart går min buss. Ska in en snabbis och sedan hit hem igen och fixa till allting..

Puss & kram gull-ungar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0