Fira pappa idag.

Har precis bakat min berömda Chokladtryffeltårta inför kvällens firande av min fader. Han fyllde ju i tisdags, men vi ska äta och sådära ikväll. Bara för att jag älskar mat ska jag berätta vad vi ska äta. Till förrätt blir det en sallad typ bestående av persikor, vattenmelon, fetaost, färsk mynta och lite honng. Till vamrätt blir det grillad oxfilé med klyftpotatis och kantarellsås. Efterrätt blir såklart tryffeltårtan med hallon och grädde. Yummie... Men, men det stora M:et, jag har nog gått och blivit sjuk. Jag har skit ont i halsen och känner mig nere i hela kroppen. Så jag vet inte om jag kommer kunna äta så mycket eftersom min hals gör sjukt ont. Har inte lyckats få i mig någonting under dagen än. Så vi får se hur det slutar... Annars ikväll blir de bara att jag ska umgås med familjen och ha det trevligt. Det blir nog också att vi slänger ett öga på kvartsfinalen mellan Ryssland och Holland. Hejja Holland!

Nej, nu ska jag väll försöka göra någonting vettigt. Ska kanske slå på en film eller sådära.. Vi får väll se..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0