:)



Så som ingen kan ha undgått vann Sverige igår mot Grekland med 2-0. YAY! Det var faktiskt en riktigt rolig match och jag tycker Serige hade ett bra övertag hela tiden. Zlatans mål var självklart snyggt och alla i familjen hoppade upp ur soffan av glädje. När sedan Hanssons mål kom blev vi ännnu gladare. Hansson var verkligen skit bra igår. Han var helt enkelt dunder. Tyckte alla gjorde ett bra jobb. Det var dock skit att Chippen skadade sig. Han är ju skitbra och snygg dessutom, stackarn kommer nog inte ens kunna vara med någonting mera i EM. De dissar vi tycker jag.

Iallafall hade jag världens snyggaste outfit igår, Sverigetröja, Sverigekalsonger och Sverigestrumpor. Kan knäppa kort sedan och lägga upp kanske. Får se vad jag hinner med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0