VARMT

Gårdagen blev en helt okej dag. Kusinerna kom och vi umgicks och åt god mat.

Kvällen blev speciellt lyckad när saker och ting redde ut sig och nu känns det väldigt bra igen. Tack!

Idag när kusinerna åkte hem åkte jag och pappa in för att göra lite ärenden. Först till apoteket för att handla lite saker. Sedan åkte vi till onoff och efter det elgiganten där jag nu köpt mig en ny mobiltelefon. En Sony Ericsson K350i eller någonting sådant. Är jättenöjd. Efter det åkte vi till F16 och styrketränade en snabbis, jobbigt i värmen. När vi var klara där åkte vi och hämtade Morris på pensionatet.

Kom hem helt genomsvett och började packa, det var sjukt jobbigt faktiskt. I värmen, tror inte det varit såhär varmt på skit länge, helt otroligt. Fast jättebra om vädret håller i sig så det bli många fina dagar på bryggan nere i Fagervik.

Imorgon som sagt åker jag, tidigt. Ska bli skönt. Mycket sol & bad. Men i och med att jag åker dit kommer bloggen vara nere i typ 2 veckor så ni vet. Stackare..

Ajja, har inte så mycket tid just nu. Mycket att fixas...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0