Söndag.

Värdelös dag. Jag hatar söndagar, finns det någon mer tråkig dag? Dessutom har jag varit helt död idag. Inatt kunde jag knappt sova eftersom jag sov i en extrasäng i mamma & pappas rum. Katten har gått på mig hela natten. Ingen sovmorgon blev det heller direkt, gick upp halv nio tror jag. Usch. Så dagen har ägnats åt tv-tittande, eftersom vi skaffat en digitalbox har vi en massa nya kanaler och till min förtjusning upptäckte jag på en av dessa kanaler att "Miss universe" gick. Så det roade jag mig med, det var faktiskt roligt att se på. Men man märkte ett tydligt mönster i de som vart utvalda, nästan alla latinamerikanska länder gick vidare. Alltså, långt brunt hår, bruna, bruna mandelformade ögon osv... Det var iallafall slutligen Miss Venezuela som vann tävlingen. En rolig sak var att Miss USA ramlade i aftonklänningsmomentet. (haha).
Idag har jag även hunnit med att titta på "Step up 2" igen och även "What happends in Vegas". Den var faktiskt bra, helt okej.

Imorgon är det måndag, då ska det packas inför kryssningen på tisdag. Det ska bli dunder!

Idag hörde jag även av min kära vän, Johanna. Miss you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0