Skitväder.

Fyfan vilket äckligt väder det är idag. Det spöregnar och så åskar & blixtrar det. Det är läskigt med åskan, jag är skiträdd för den huvaligen. Det har iallafall slutat åska nu så jag hoppas den håller sig undan resten av dagen.

Idag ska jag packa, det kommer gå åt helvete. Jag har absolut ingen aning vad jag ska ha med mig och det är svårt att  veta när man inte vet hur vädret kommer att vara. Jag kommer nog på någonting, så småningom.

Jag upptäckte också att idag är det en månad kvar tills skolan börjar. Det är denhär månaden som kommer vara skönast tror jag för jag har inplanerade saker. Imorgon ska jag på kryssning som sagt tills torsdagen. På fredag kommer kusinerna hit så det blir trevligt. Söndag kommer älskling hem så det blir mys med henne. Måndag åker jag till Västervik för 2 sköna avslappnande veckor ifrån detta jävla Uppsala. Sedan när jag kommer hem blir det the voice och en välkommen "hej" middag hemma hos här förhoppningsvis. Ni ser? Sedan veckan skolan börjar ska även jag & Johanna till Falun för en mini-reunion med de närmaste Torquay vännerna, det är nog sommarens höjdpunkt.

Vill också passa på att säga Gratis på namnsdagen till Johanna. Grattis!


Kommentarer
Postat av: Johanna

tack bajbii <3 grattis på dej med !

2008-07-30 @ 11:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0