Nedrans kaffekokare.

Dagen igår vart jättemysig faktiskt. Johanna kom hit på dagen någongång. Vi kollade först på filmen "The exrocism of Emelie Rose". Medans den pågick lagade vi även våran traditionella måltid som vart lika god som alltid. Efter film och mat var vi oerhört mätta. Vi småglodde på tv och de det sådära mysigt. En timme efter vi ätit så gjorde vi våran goda hallonpaj, även fast vi var helt övermätta åt vi med god aptit. Yummie! Klockan tio åkte min käresta hem och nu får jag inte träffa henne på en och en halv vecka. Sedan hinner vi ses en kväll för att sedan vara ifrån i två veckor till. Hur ska det sluta? Usch, kommer sakna kvinnan!!!

Idag har jag inte gjort så mycket. Kollat på de två sytycd avsnitten med mamma. Dammsugat huset och ätit lunch. Just nu väntar jag på den sega kaffekokaren som jag tror gått sönder på något vis. Det har gått en halvtimme och den har bara bryggt 3 koppar. Damn, jag har kaffeabstinens så det knakar... Annars idag ska jag inte göra mycket mer heller, kanske ska sätta på en bra film. Funderar på att kolla på "what happens in vegas". Vi får se...

Imorgon bär det av till Lasse Åbergs museum, det ska bli trevligt faktiskt. Han gör mycket fint....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0