Några updaters

Hoppans så som vi säger här hemma. De var ett tag sedan, men iallafall det har dock inte hänt mycket. I måndags då var jag ju hemma och tvättade som sagt men vid tre hugget åkte jag in till stan och träffade Johanna, Shad, Kim & Sasha. Vi gjorde inte alls mycket, satt på McDonalds ett tag och gjorde ingenting. Sasha åkte hem och jag & Johanna köpte en Frapista på Barista, smakade ungefär som choklad milkshake. Sedan satte vi oss vid någon trädgårds sak så kom en pundare fram till oss och började prata en lång stund, lite drygt. Vi tog bussen 21.10 hem och när vi kom hem fixade Johanna mina ögonbryn så goffade vi i oss chips. Vid halv tolv däckade Johanna på min axel, sötnos!

Tisdagen åkte Johanna hem vid halv ett typ. Då passade jag på att vara lite duktig och satte mig på motionscykeln i ett tag. Skönt! Sedan tog jag en lång dusch och efter det gick jag ut på altanen och läste ett tag. Vid sex lagade jag mat och efter det åkte jag till Johanna. Vi begav oss sedan till Harbo för att träffa Kim och Shad. Det var trevligt, satt och pratade och lyssnade på musik. Vid elva kom skjutsen hem och på vägen hem såg vi massa älg & rådjur.
Hemma hos Johanna fick hon ett ryck och vart sugen på kladdkaka. Så halv ett ställde vi oss och bakade en kladdis, den vart jättegod. Efter det tittade vi på en sjuk film om en kille som krigade för att skaffa kondomer för han skulle sätta på skolans snyggaste tjej, helt sjuk film... Klockan tre ungefär kom vi i sängen...

Halv elva idag kom pappsen och hämtade mig. Han överaskade mig genom att sätta sig i passagerarsätet, jag skulle nämligen köra. Så jag körde från skuttunge till bälinge och sedan vidare ut på E4:an och sedan hem. Det var skit läskigt, åkte i 85 de är fort. Klarade även mig igenom rondellen i björklinge också (stolt).
När jag kom hem så väntade den trevliga uppgiften att tvätta bilen. Oja, det var riktigt trevligt. Skölja, tvätta med svamp, skölja, torka med någon trasa, tvätta lite till med svamp, skölja, torka med någon speciell trasa, vaxa på och vaxa av det överflödiga. Det tog typ 3 timmar allt som allt. På fredag ska jag städa insidan, huh! Ni vill inte veta hur det ser ut. Bläsch!



Kunde inte hjälpa att tänka på Mr. Miyagi från Karate Kid. "Wax on, wax off"...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0