Mat & Bio.

Söndag idag. Faktiskt skön dag för att vara söndag. Vaknade vid elva och åt en god frukost bestående av vanilj youghyrt och jordgubbar. Mumma! Sedan har jag bara chillat vid tv'n, läst tidningen, filat & målat naglarna. Snart ska jag äta en god paj som min mamma lagat. Det är en paj bestående av fetaost, spenat, potaits och tomat. Muumms!!!

Lite senare idag ska vi åka in på bio också, det blir Narnia filmen. Haha, riktig svenne-familj och åka hela familjen på bio. Men vadå? Det är mysigt och man får umgås alla tillsammans, det är inte ofta...

Imorgon ska jag hem till Safi och träffa henne. Vet ni? Jag ska köra dit. Förstår ni? Jag ska köra bil från björklinge till gottsunda. Gud, hjälp mig. Haha, kommer säkert krocka och få motorstopp vid ett rödljus eller liknande.

Nej, nu var det mat på g.

Pusssss

Kommentarer
Postat av: REBECCA

Hej där! =)



Vill du bli hörd och synas mer?

Tävla då i min blogg om att bli veckans blogg och

få din alldeles egen ikon. Passa på och skynda! =)

http://rebeccaasv.blogg.se/2008/july/vill-du-bli-veckans-blogg.html#comment



Kram

2008-07-13 @ 14:09:34
URL: http://rebeccaasv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0