Madeleine idag

Idag är det Madeleine så grattis på namnsdagen till mig.

Gick upp för två timmar sedan ungefär och börjar få ordning på packningen. Dock är allting annat hemma helt kaos. Jag orkar inte med vissa saker här hemma. Seriöst, jag fick värsta utskällningen för en shampo-flaska. Det är inte normalt? Pallar inte med bara när hon är på sådant humör. Så nu kommer säkert hela kryssningen bli kaos. Dessutom är jag redan på skit dåligt humör. Är redan ledsen, arg & besviken. Men men, put on a happy smile. Det är bäst för alla tror jag. Hoppas iallafall att hon blir på bättre humör snart så vi slipper irritera oss på varandra och förstöra hela resan. Vi åker iallafall om typ tre timmar. Jag ska sminka mig, packa ner sminket, smycket o.s.v. Sedan ska jag nog fixa till mina naglar lite och så får vi se mer vad som hinns med.

Skönt ändå lite att komma iväg ett tag. Slippa se och sådära...



Vårt vackra kryssningsfartyg vi ska åka med. Taxfree nästa yupp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0