Lördag

Lördagen blev trevlig.
Gick dock upp väldans tidigt imorse och har varit död hela dagen. Körningen gick sådär, vi bytte halva vägen i och med att jag blev så okoncentrerad. Klockan lite över åtta kom vi fram till Gränby, vi gick in på kvantum och handlade det vi behövde. Klockan tio var vi hemma igen, lagom till krysset.

Annars idag så har jag hunnit med attt baka jordgubbspaj, dammsugat och fixat naglarna. Jag har också gjort förrätt och fixat en massa med maten. Kvällen har varit rolig. Johan & Anna har berättat om deras år i Saudi och det var intressant. Johan hade också med sig sin vattenpipa (som var väldigt stor) som han fått från sin chef i Saudi. Så vi har suttit och rökt ett tag. Mysigt. Jag är också väldigt mätt. Vi åt grillad fläskfile och rostade rotsaker med limeaioli och café de paris sås. Mumms. Till efterrätt åt vi jordgubbspajen med glass och vaniljsås...

Nu ska vi nog dra oss tillbaka. Ska sussa i mammas och pappas rum inatt..

Sussa sött...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0