Lite av allt.

God mitt på dagen allesammans...
Idag är det onsdag och jag ska fira namnsdag med Johanna idag. Vi har egentligen nmansdag på måndag & tisdag men eftersom både hon och jag är borta då så blir det idag. Vi ska göra våran goda hallonpaj och äta (nähä) kyckling, klyftpotatis och sås. Yummie!! Vi ska även se på "The nothebook". Jag tror båda vi behöver en paus från allt testosteron fan. Åt helvete med allt som har med testestoron att göra. Iallafall för tillfället...

I måndags åkte jag bil till Gottsunda, det var skit läskigt, men de gick ändå helt okej. Var hemma hoss Safi, vi köpte chips, dipp & läsk. Sedan kom lite andra snyggingar. Vi kollade på "Step up 2" och "The notebook". Efter filmerna åkte alla hem så bara jag och Safi kvar. Vi tittade på en till fillm som jag inte vet vad den heter och pratade. Somande vid fyra-hugget. 
På tisdagen vaknade vi och åt frukost, vi åt även det goda brödet med det goda gröna på som jag inte vet hur man skriver. Asgott iallafall. Vi gick ner i centrum och gick runt. Johanna och Rafif kom och gjorde oss sällskap. Så dagen spenderades i gottsunda med vänner.  Kvällen vart dock inte en rolig historia..

På fredag åker min käresta iväg, (snyft). Skit ungen ska iväg till Italien och ha det trevligt. Jag får väll glädjas åt min lilla kryssning. Längtar också tills 28.e. Åka bort och komma bort från falska Uppsala...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0