jepp

Jjag tror det är söndag idag, fast det är torsdag. Knäppt...
Idag har jag städat lite eftersom vi får folk här imorgon, följde även med pappa och handlade mat och mera. Köpte också två böcker, Berny Pålssons nya bok och uppföljaren på gömda & asyl. Så nu har jag läsning så det räcker i sommar. Skönt! När vi kom hem satte vi oss på altanen och åt och drack vin. Relaxade helt enkelt. Fick också ett samtal av en kär gammal vän!

Imorgon är det fixa & dona som gäller. Ska fixa med lite mat och så i och med att kosinerna kommer. Så de blir att vara hemma och umgås med dem imorgon, ska bli roligt faktiskt. En fördel är ju också att vi ska göra grill-spett. Rikigt gott faktiskt.

Nu är det också bestämmt att vi ska åka ner på söndag. Sämst till en viss del för hinner ju inte träffa Johanna. Men skönt att komma bort också. Behöver det...

Nu ska jag gå ut och sociala mig. Hejdåå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0