Hejsan

Ja, det är ju kul att se att det finns besökare fortfarande efter några dagars torka här i bloggen. Men just nu hinner man faktiskt inte med att blogga, helo? Det är sommarlov. Iallafall har jag inte gjort mycket speciellt dessa dagar. Hälsat på i gottsunda en del, promenerat i spöregnet och träffat nya människor. Jag har också sett filmen "Sex and the city" tillsammans med Safi, Johanna, Jossra & Gona. Den filmen var oerhört bra och rekomenderas till alla tjejer där ute. Vad man än säger så är det faktiskt en chic flic (stavning?). Jag har också tjockat mig en hel del under denna vecka och allting ör Safis fel (haha). Hon vill göra mig till en tjockis.

Nu så hinner jag inte med mera. Ska åka iväg och träna.
Puss

Kommentarer
Postat av: Fredrik Frisören

Godmorgon..!

2008-07-12 @ 11:25:20
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0