Bara för att..

Seriöst, är skitdålig på att blogga just nu. Men vafan, det är sommarlov man har andra saker för sig också. Dessutom igår var jag helt död iochmed att jag inte sovit någonting och samma sak är det idag. Har inte gjort någonting bara legat och degat...

Har inte mycket intressant att berätta heller, det har inte hänt någonting sådär jättespeciellt direkt. Hade dock en väldigt rolig kväll igår ute på min altan med mamma & pappa. Tänk va lite rötjut kan göra..

Iallafall så har jag precis ätit en jättegod glass. Den nya glassen från hemglass "Deluxe" eller något sådant heter den. De är typ som en magnum glass fast dubbelt så liten (haha, johanna). Det är vaniljglass med typ kaffesås i och så är den chokladöverdragen, skit god. Så det är någonting att rekommendera.

Imorgon måste jag sysselsätta mig med någonting. En promenad med mamma är bestämmt iallafall, sedan kanske staresa?

Go´natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0