Vem fäller tjejen först?

Jag, Johanna & Paula sitter och disskuterar om att män är svin. Seriöst, det är bara killar som sitter och slår vad om vem som kan knulla en tjej först. Serisöt, då har man verkligen inget bättre för sig. Eller om det finns en tjej och typ några killar tävlar om vem som kan få henne först, sedan sätter dom på henne och sedan drar dom. Killar är svin, visst? Iallafall när dom håller på sådära. Hur kommer man ens på en sådan tanke att vem som kan få en tjej först? Att utnyttja en tjej så. Om hon t.ex. utvecklar känslor för den killen och släpper in honom och sedan bara drar han när de har haft sex. Hur kan man vara så kall? Alltså, visst. Tjejer gör så också, men jag tror inte att det händer lika ofta som med killar.
Nu kommer jag in på det spåret igen, att varför detta är okej för killar? Varför är det så?
Nej, usch.

Kommentarer
Postat av: Alex :D

Va vad snackar du om nu då? :S :O
Nej de vet jag väl :S Åhh varför trodde du att det där handlade om dig? Okej, jag såg de du skrivit, och eftersom det är fler som tar det så så skrev jag de. Och ja, med tanke på att jag skrev om de tidigare så. Haha. Shit.. xD

2008-01-26 @ 13:48:45
Postat av: Allex ;)

Vilka var det som hade slagit vad mer då, vore kul att veta. Roligt sammanträffande ju :P

2008-01-26 @ 13:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0