Starkare.

Jag har insett väldigt mycket nu den senaste tiden, insett att jag har blivit en helt annan person. Jag är mycket gladare nu än förr. Altså, jag var glad förut men kanske inte på riktigt. Jag vet inte hur det kan förklaras, men det känns så bra i kroppen just nu och jag är så oerhört lycklig. Jag slipper känna den där oroande känslan i magen titt som tätt för jag vet att jag inte behöver oroa mig för sådana saker längre. Jag känner mig mycket tryggare och säkrare som person just nu. Jag har blivit så mycket starkare och jag har lärt mig en hel del saker av det som har hänt den senaste tiden. Jag har nu vågat göra mera saker för jag känner mig tryggare i mig själv och min omgivning. Jag har tänkt och tänk och vet nu att jag gjorde rätt. Jag förtod inte då hur nere och ledssen jag vart och trodde att det skulle vara så, men det skulle det ju inte. Märker en sådan stor skillnad och det är skönt. Visst, det är fortfarande jobbigt och jag kommer aldrig att sluta känna så jag gjorde heller. Men nu vet jag att jag gjorde rätt, det har funnits tvivel men jag vet....
Jag vet att jag gjorde det rätta beslutet för jag har aldrig varit lyckligare..



Lyssnade på Sara Löfrgrens låt, starkare hemms hos Christer. Lägger ut texten bara för att den är så bra och den stämmer verkligen in på det jag känner och har i hjärtat just nu.



Även om du tog tillbaka allt som du har sagt
Även om du grät och sa jag har aldrig känt såhär
Även om du sa förlåt för allt som du har gjort
Om du lovade att ändra dig och bli normal
Om du sa jag kommer alltid att älska dig
Skulle det inte spela någon roll.

Du brände dina broar när du sa det där
Som fick mig att förstå vem du egentligen är
Jag vet du bär en mask som du tror ingen ser
Och när du försöker le så ser vi den bara mer

Du har sårat mig mera än du tycks förstå
Men ett öga för ett öga, ja det heter väl så
Och du som tror på karma, och kallar dig lärd
Borde veta att i nästa liv blir du ingenting värd

Och jag är starkare än du
Ja, jag är starkare än du
Jag är så mycket starkare än du
Jag är starkare än du
Det har jag lärt mig nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0