Skaffa fakta innan ni börjar snacka.

Okejokej, here we go againd.

Jag hatar skitsnack, jag hatar, hatar, hatar, hatar skitsnack. Det är det värsta som finns. När människor snackar en massa dynga utan att ha någon som helst grund för det. Att människor bara antar och sedan tror på det utan att skaffa sig info först. Borde man inte göra det? Skaffa sig information först och prata med personen i fråga, fråga om det stämmer eller inte. Är inte det de minsta man kan göra? Eller är det för mycket begärt att fråga om sådana saker? Blir så oerhört irriterad när jag får höra sådana här saker. Alltså, människan har ingenting med mitt beslut att göra. Jag hade bestämt mig innan jag ens träffade honom. Man kan liksom inte bli kär över msn, ellerhur? Eller kan man det enligt er, för då vet ni fan inte var kärlek är. Ni har ingen aning om vad mina beslut är grundade på, inte en jävla aning. Det är privat för det är ingen som vet hur jag kände mig, ingen vet hur jävla dåligt jag mådde därför vill jag inte prata om det. Du förstod inte ens min anledning, vilket jag hoppas att du kommer kunna göra en dag i alla fall. Men om du inte förstod hur ska då dina vänner kunna göra det? Det är en jävligt privat sak mellan dig och mig och det behöver ingen annan veta om. Därför kan väll bara människor acceptera att tråkiga saker händer och så är det. Folk måste alltid ha någon att skylla på. Att man inte har någonting annat för sig än att snacka en massa skit och sprida ut en massa dynga om en person. Har man inget annat för sig än att göra det? Jag menar, halvvuxna människor som beter sig som fjortistjejer i högstadiet. Måste alltid intrigera och måste alltid ha någon att prata om. Och så blir jag arg när jag hör annat som jag inte trodde folk skulle snackat om. Att jag tydligen har ljugit och att jag har åkt på fester och flörtat utan din vetskap, hur kommer folk på sådant? Va? Vad är det med er?


Visst , jag visste att det skulle bli mycket skitsnack om mig men jag blir ändå så jävla arg och ledsen att jag måste få skriva ut mina känslor. Är så himla arg just nu. Så arg och så ledsen att människor i sådana här byhålor inte har mycket annat för sig än att snacka skit och skapa rykten. Usch vad irriterad jag blir. Okej, det tar inte mycket på mig, jag blir bara så arg över hur människor beter sig. Jag tycker bara att det är patetiskt att ni tror det ni tror. Och jag och mina vänner vet ju hur det egentligen är, på riktigt. Och de vet hur jävla ledsen jag var, de känner mig och vet att jag inte är så hemsk som ni säger. Som sagt, jag hade redan mitt beslut innan och jag visste att det var rätt innan. Och denhär personen hade ingenting med mitt beslut att göra, INGET! Snälla fatta det. Jag grundade mina beslut innan på andra saker som är personliga och som ni aldrig kommer att förstå. För ni har ingen aning om hur jag kände mig. Ni har ingen aning vad som hände under ytan.


Ville bara tala om det och hoppas att någon läser detta och fattar lite bättre. Ville bara få folk att förstå att man ska sluta säga saker om andra om man inte har någon grund eller fakta om saken. Skaffa fakta innan ni pratar, okej?


Kommentarer
Postat av: johannaa

man ska inte snacka när man inte vet hur det igentligen är.
Finns vid din sida gumman

2008-01-17 @ 10:57:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0