Sammanfattning.

Det vart visst inte så mycket mer bloggande från västervik. Men resten av vistelsen där var mycket trevlig. 70-års kalaset vart väldigt lyckad. Jag tror att de flesta var väldigt glada & nöjda.

I söndags åkte jag hem. Träffade Johanna, min älskling vi gick och solade och jag fick faktiskt lite färg. Efter solningen mötte vi Christer & Niklas på MacDonalds. De åt och så kom en läskig man som vi hade väldigt roligt åt. Klockan 18.00 var det bio-tajm, vi såg "Solstorm". Den var helt okej, lite konstig men gick att titta på. Efter bion åkte jag, Niklas & Crille hem till våla. När jag & Crille kom hem spelade vi Yatzy och han vann som vanligt, jävla tur-pelle. Efter den hårda matchen lugnade vi ner oss med att titta på "The holiday" väldigt bra film faktiskt, oerhört gullig. Efter filmen gick vi och la oss och började prata om gamla tv-program man tittade på när man var mindre, typ "Gladiatorerna", "Fångarna på fortet" & "Robinson". Vi fastnade på Gladiatorerna och försökte komma på namnen på alla som var med. Vi kom på några stycken iallafall, resten ska jag googla upp. Efter allt tjat vart vi trötta och somnade.

Vaknade klockan 2 på måndags eftermiddagen. Vi gjorde inte mycket igår. Spelade Yatzy som vanligt. Fast denna gång vann jag faktiskt en gång och jag är mycket stolt över det. Vi hade också lite Die Hard frossa. Tittade på både 2:an & 3:an. Mycket bra filmer må jag säga. Annars hände inte mycket alls, låg och lyssnade på massa musik och fick lite nostalgitrippar bakåt i tiden. Somnade cirka 04.30.

Imorse gick jag upp 09.00, trött & frusen. Christer hade nämligen snott allt täcke inatt så jag hade legat och frysit hela tiden. Uschusch. Men det var bara att gå upp, klä på sig och vandra mot bussen. Det var en lång resa hem, kom hem 11.20. Satte mig med den jävla matte boken som jag seriöst funderar på att bränna upp. Jag hatar matte, jag säger inte bara så utan jag gör verkligen det. BLÄ! Annars har det bara varit slapp idag. Pratade med min Johanna och planerade inför framtiden. Ska börja spara till resan till Mallorca nu. Älskar dig gumman, finns alltid här!

Nej, nu vart det en liten onödig sammanfattning om hur mina dagar sett ut, intressant det var va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0