Sammanfattning.

Orkar inte skriva så mycket om nyåret bara att det var mycket trevligt. Kvällen började hos Crille med Flumman, Broden, Peter, Mackan, Jarren (?) & Sören. VI satt, pratade och spelade poker. Jag vann såklart mot alla killarna som tror dom ska vinna över mig bara för jag är tjej. Men ack så fel de hade de små pojkarna. Efter en stund drog vi oss till Joel där jag träffade Dannie. Gick mot ishallen till tolv-slaget och kollade på raketerna. Jag, Crille & Broden vart inte så långvariga och åkte hem. Så väl hemma hos Crille satt vi med hans pappa, käka popcorn och pratade. Mycket trevligt.

Sedan igår träffade jag Johanna min sötnos, vi gjorde inte mycket kollade på Saw 4, världens snuskigaste film måste jag nog säga. Helt sjukt äcklig. Altså, han som gör flimerna måste ju vara helt psykbryt som kommer på allt dedära som är med i filmen, blä! Efter det kom Mackan, Flumman & Crille hit. Vi gjorde inte mycket. Dom åkte hem så småning om. Jag & Johanna kröp ner och somnade med en gång.

Idag vaknade man vid halv tolv. Johanna åkte hem och jag gick ner för att hjälpa mamma. Vi putsade silverbesticken som vi ska ta med oss ner imorgon. Tittade på våra bästa år också. Mycket händelselöst avsnitt må jag säga. Jag vill veta vem som är "Salem Stalker". Hoppas avslöjandet är snart iallafall. Sedan ville jag känna mig lite nyttig så satte mig på cyklen i 40 minuter, det är inte så mycket men alltid något, ellerhur?.
Johanna besökte mig även idag, vi var väll på vårat vanliga flummhumör och satt och var allmänt konstiga. Tillslut om Crille & Broden och gjorde oss sällskap. Vi spelade Yatzy och till vår allas stora förvåning (not) vann Crille-Pille-Tur-Man. Tråkigt.. Nåja, vi trösdade oss med genom att titta på 2fast & 2furious. Mycket trevligt film. Kvällen avslutades med Kortspel & Yatzy igen, även denna gång vann turgubben. När pojkarna åkt hem satt jag och bror min och snackade lite skit.Gud nåde den som rör min bror, han är världens bästa!

Imorgon bär det av till Västervik och morfars 70-års firande. Kommer tillbaka hem på Söndag igen. Ska bli mycket trevligt att träffa släkten och alla.

Nu är det sova som gäller.

GODNATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0