Önödigt skrivande.

Sitter i skolan nu ja, har historia och det är väldigt intressant somvanligt. Ojaoja, Christer är en riktig klippa och han är väldigt pedagogisk. Men jag gillar honom ändå eftersom han gav mig MVG på min uppsats om Jeandde d´Arc. tack Christer. Snart har jag lunch och det är för en gång skull god mat idag, chicken Kebab, yum. Hoppas bara att jag kan äta nu då.
Idag är jag trött för att jag kunde inte sova inatt, låg och tänkte och tänkte fram och tillbaka och igen. Usch, nu kommer hela min vecka vara förstörd bara för detta, och imorgon kommer jag kanske inte kunna vara glad ändå.
Men tänk, imorgon fyller jag 17, bara ett år kvar tills jag fyller 18. Ska bli skoj, blir lite stor nu iallafall.
Haha, längtar tills på fredag också. Girls night!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0