Onödigt inlägg bara.

Motivationen skulle hålla sig på topp? No, I don´t think so. Men med tanke på att jag sovit fyra timmar inatt, kommit hem halv sex och har mensvärk får man ha dålig motivation. Måste träna på min redovisning jag ska ha imorgon. Vill ju inte stå och läsa innantill, får läsa igenom lite till sedan och imorgon på bussen.
Just nu tittar jag på Hitch istället för att plugga, men den är faktiskt väldigt bra och värd att se. Jag ska la ringa pojken också och tala om för honom att nu är det banne mig läggdags, för det är det nu. För honom iallafall.
Igår när vi skulle sova i högtalarna kunde jag inte somna. Usch, låg vaken jättelänge. Saknar dig bejbi. Vi ska flytta ihop snart på halvtid iallafall. Det är någonting jag ser fram emot väldigt mycket, skönt att träffas varje dag nästan.
Nähä, nu ska jag ta bort mitt äckelsmink och ta fram kläder inför morgondagen.

Sovgott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0