Nackspärr, jävla dans.

Tack mina vackra vänner för en underbar kväll igår. Jag hade mycket, mycket trevligt. Det var en härlig kväll med mycket dans, musik, mat och skratt. Skön att träffa alla sammans samtidigt också. Nej, riktigt trevligt var det.
Men dock, jag har fått världens nackspärr idag av ett dans move jag gjorde igår. Helt flippad var jag och det känner man av idag. Fyfan, pappa skulle massera mig och jag började skrika och gåta för det gör så jävla ont. Fy sjutton.
Ajja, tack ännu en gång. Och tack så jättemycket för presenterna. En tjej-kväll var det jag behövde!

Idag var det ju handboll om 5:e platsen och direkt kvalificering till VM. Sverige mot Norge, det var också en riktig rysar-match. Men som tur var vann Sverige.

Nu ska jag gå ner och äta tårta, jordgubbstårta som min mamma gjort speciellt för mig, tack älskade mamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0