Motivationen!

Det gick inget bra med McGyver har inte kommit igång än. Duktigt Madde. Istället har jag suttit och tittat på en massa dansvideor på youtube. Jag vill också kunna dansa som vissa där gör. Ska bi skönt att komma igång med dansen snart. I år blir det Disco & Ragga. Jag ska bli duktig också eftersom jag och johanna ska brja gymma nästa vecka också. Sedan simma med mamma. Kommer bli bra det tror jag sedan när det börjar våras lite kan man ju ut och springa om man vill. Fasst det är nog bara prat från min sida för kommer aldrig komma ut ändå. Nej, det får bli powe-walk med mamma istället. Det är skön för då kan man snacka med mamma samtidigt som man motionerar. Yes, dessutom är power-walk mycket bättre om man vill bränna fett.
Så nu är det motivationen som bara ska hålla sig igenom hela denna tid. Motivation motivation. HEJA DIG MADELEINE!

Förresten, på torsdag ska jag träffa madde och prata snusk!

Kommentarer
Postat av: Madde

Dirty taalk ;)

2008-01-14 @ 21:17:14
Postat av: Madde

Oh YES! Det kommer bli värsta grovt!

2008-01-15 @ 10:22:40
Postat av: KÅT

haha kan bara tänka mej vad som kommer sägas ojoj ;)

2008-01-15 @ 10:40:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0