Irriterad

Denna dag har varit jobbig. Börjar märkas att man inte sover någonting på humöret. Är väldigt lätt-irriterad och blir lätt ledsen. Idag tog jag ut lite agritioner på min matt-lärare, men han var värd det. Stolle är han på riktigt, det kan jag lova. Men iallafall, efter det hade vi idrott och simming idag igen. Simmade 30 längder ryggsimm sedan fick jajg lite smått panik eftersom alla människor simmade in i mig och såg sig inte för. Arg. Efter det trampade jag vatten i 12 min och flöt i 12 min. Sedan bar det av til bubbelpoolen. Satt där och muppade mig med klass-människor & mattanter från Celsius och Fyris. Åkte hem vid fem, där väntade den trevliga sysslan att städa. Oh yes! Motivationen står verkligen på topp idag. Måste plugga egentligen men jag orkar verkligen inte. Jag kan inte koncentrera mig alls. Inte ett dugg.

Imorgon ska jag iallafall träffa Madde, ska bli skönt att träffa den damen. Hon, jag och Peter skulle hem till Peters kompis också, skojskoj.

Nu ska jag deppa vidare i min ensamhet och lyssna på de guldiga låtarna jag fick av Madelene igår.

HEJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0