Ingen dator, ingen lektion.

Sitter här och tråkar nu. Hade ingen italienska för att Jordans dator funkade inte så blev hon tjurig och tänkte då inte ha någon lektion då. Så nu har jag hål-timme. Har geografi sedan, hoppas man får gå när man är klar. Jag och Johanna har nämligen inte mycket kvar. Ska bara klistra på papprerna på en planch och sedan färdigt. Så slipper vi sluta fyra så kommer man hem lite tidigare och hinner plugga mer matte. Ska hinna klart med matten idag tänkte jag så jag slipper plugga så mycket imorgon på dagen. Inte så roligt att plugga då heller?
Kollar ner på mina naglar också, usch jag måste fixa dom dom ser inte roliga alls ut. Ska fila ner dom och måla på lite genomskinligt lack tänkte jag mig. Hoppas också att jag får ett presenkort så jag kan gå och göra nagelförlängning. Jag vill också ha tid hos Hadba så jag kan göra någonting med min kalufs. Så ska det färgas också för nu är det inget roligt alls. Blä på mitt hår, har bara lust att raka av hela skiten, fast om man tänker efter så kanske det inte är någon bra idé? Haha, men arg kan man alltid bli, visst?

Haha, intressant samtalsämne mina vänner har nu. Hon har haft sex med både en tjej och en kille! Tjejen var bäst. Tänk er en tjej slicka en. Jag skulle inte banga på lebbsex.  Normala klasskompisar? Nää, men jag gillar dom ändå.

Nej, nu ska jag sluta vara osocial och komma med i samtalsämnet.
Hejsvejs :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0