Hur kommer det sig?

Nu sitter jag här hemma hos mormor & morfar och lyssnar på pappas & morbrors smarta disskution om tärningar och maxi Yatzy, de pratar om statistiken hur man kan få full poäng, de låter väldigt kompicerat. Jag tror att de är lite rubbade. 1,2,3,4,5 & . Hur lägger man i de i ekvationen?  Haha, jälva knäppa de är måste jag säga.
Annars är förberedelserna i full gång inför morgondagen. Mamma gör sin berömda Choklad cheese cake. YUM! Morfar & de andra planerar hur borden ska stå och bordsplaceringen.
Imorgon kommer allt folk vid 16.00. Jag ska göra för-rätten. Det blir nacho-chips med taco & vitlöksost på. Enkelt & gott. Sedan blir det smörgåstårtaoch efter det mamas cheese cake. Ska bli trevligt att träffa alla. Men det blir många äldringar som man inte har träffat sedan man var väldigt liten. men det blir nog bra ändå.

haha, fyfan vad snillena spekulerar här. De är väldigt skeptiska om hur detta går till. De tror inte att mot alla odds att det går att få full pott i ytazyn. De har väldigt svårt att förstå detta. Stackars män som inte har någonting bättre för sig än att sitta och babbla och räkna ut ekvationer. Hmm, är jag adopterad?

Nej, ville bara ge en lite uppdatering. Skriver kanske lite imorgon om hur dagen är.

Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0