Handboll

Kom hem fårn skolan i perfekt tid för handbollen. Det var en riktig rysar match minst sagt. Vi vann precis på sekunden, fick nästan en hjärtattack för att det var så spännande, tack Sverige en perfekt present på dagen i ära. Imorgon är det nästa match, mot Tyskland. Då hoppas jag att vi vinner så vi kommer vidare till Semifinalen. Hejahejaheja. Är det bara jag som är intresserad av handbollen här eller? För det värkar bara vara jag som tittar på den när man pratar med nära och kära. Haha, det är ju jättebra och spännande. Händer saker hela tiden ju. Stöd Sverige folkens!
Nu ska jag snart äta, ses!

Kommentarer
Postat av: Alex

Okej, ursäkt för de då. Trodde ingen annan själ skulle uttra sig om de, speciellt när personen inte skriver namn så antog jag.

2008-01-23 @ 23:47:54
URL: http://alxzander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0