Ge mig kaffe, nu tack!

Sitter här på historian, sista lektionen för idag. Jippie va skönt det ska bli att komma hem och få ta en kopp kaffe sedan. Jag är väldigt kaffe-sugen. Historian går segt som vanligt, slutar om 35 minuter. Läst världens längsta häfte om Holland, T R Å K ! Historia är nog verkligen världens tråkigaste ämne, iallafall med läraren vi har. I högstadiet tyckte jag det var rätt så roligt iallafall. Nu är det värdelöst. Aningen sitter man och lyssnar på tjafs eller läser. Nog om min roliga historia (Det rimmade) lektion.

Ikväll ska jag nog träffa Christer, vet dock inte vart för han är så seg på att tala om ifall jag ska åka dit eller om han kommer hem till mig. Jag ska nog skicka ett mess och tjata lite på honom. Imorgon pratade Madde om att det var partay och jag är lite sugen faktiskt. Så får se vad som häner och fötter. Skulle vara trevligt att träffa alla tjejerna och ha roligt.. Söndag är det nog övningsköra som gäller, hoppas jag. Kom på att pappa skulle skjutsa Markus till hans innebandy match i gottsunda, kanske inte hinner då. Men måste verkligen börja ta tag i att köra nu så jag hinner lära mig. Det är faktiskt bara ett år kvar tills jag fyller kör-kort. 

Nej, nu börjar han visa lite irritation så ska väll sluta nu ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0