Farfar.

Sitter och tråkar i skolan. Jag har just nu håltimme. Ingen italienska. Och innan lunchen hade jag ingen historia heller. Than you God! Skulle aldrig ha pallat med annars med tanke på hur min natt har varit.

Har inte sovit mycket alls och dessutom kom farfar och hälsade på mig mitt i natten, han stod vid min fotända och tittade på mig (Tro inte att jag är psyk nu, okej?). Skit läskigt och det värsta var att jag inte hade något mobilnät heller. Jag fick hjärtklappning. Så inatt har jag knappt sovit någonting. Tre timmar kanske, max. Så jag får faktiskt vara väldigt trött idag. Och när jag berättade om min upplevelse för Paula och de andra fick de slaget. Haha, stackars Paula vart livrädd. Men det är nog ingen fara.

Efter skolan ska jag möta mamma på staden så ska vi simma. Det blir nog inte så mycket med tanke på att varken hon eller jag är så pigga. Men en liten bit blir det iallafall och sedan blir det chill i bastun. Skönt att komma iväg med bara mamma, det behövs..

I can´t sleep, think, focus or eat. So can you please tell me what you want.
I love you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0