BLÄ

Jag är sjuukt trött idag. Har inte sovit en blund inatt heller. Trots uppmuntran från min mamma igår. Vi köpte nämligen ett par skor till mig. Ett par skit snygga vagabond skor på rea. Jag var nöjd. Dessutom lurade hon på mig en söt liten kuvert-väska från Vedins, 65:- kostade den söta saken, billigt, billigt.

Idag var jobbig i skolan. Kunde inte koncentrera mig idag heller. uscba. Men efter skolan åkte jag och Johanna hem till mig, hämtade lite saker och vandrade ner till lill-skolan i snöovädret. Var väll inte så värst trevligt nere på gammla skolan, inga lärare vi hade är ju kvar där. Träffade dock Camilla, vilket var rätt så trevligt.
Vid sex åkte vi i in till staden, öppet hus på Uppsala DC. Vi körde ragga/dancehall med en vår nya lärare: Jauqline. Skit bra var hon och det var ritkigt härliga steg också. Vi fick ju t.ex. dutty wina. Ajaj, bad memories..

Åkte hem, gick ut med Morris och pratade med Madde i telefonen. Vi bestämmde träff ihelgen. Ses fram emot.

Nu är jag för trött för att skriva mer.

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0