Blä

Helgen har varit rätt så lugn och skön måste jag säga. Åkte till Östervåla i fredags, spelade kort med Cgrister, Sören & Niklas. Det ar mycket roligt, trots att allting var mitt fel.
På lördagen kom vi inte upp förrens 2-tiden. Satt bara och töntade oss, flumman kom och hälsade på också. Kvällningen bestod av kort, handboll, skratt och annar smått och gott.
Idag vaknade vi pigga och glada, not. Tittade på Green Stret Hooligans och efter det åkte jag hem. Fick sitta på stationen och vänta på pappa då helt plötsligt en alkis kom fram till mig och tog tag i mina skor och klagade över att dom var skitiga. Så började han prata om homosexuallitet och Gud. Usch, det vart jobbigt så jag gick till Max och upptäckte att nu när McDonalds i St:Per har försvunnit har Max blivit nya inne stället för alla små-fjortisar. Usch va jobbiga dom var, sprang runt som i en jävla lekpark. Nej, tur att pappa kom snart. Vi åkte in till F16 och körde, gick sådär.
Nu sitter jag här och är trött.

Kommentarer
Postat av: madde

jävligt dålig stil utav dig madeleine, du hörde inte av dej på hela jäkla dan och jag väntade på att du skulle det , du vet det är inte speciellt svårt att skriva ett mess där det står jag är hellre med min pojkvän .

2008-01-20 @ 20:03:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0