Allergisk chock!

Igår kväll fick jag lite smått panik. På kvällen tittade jag på grammis-galan och vart sedan oerhört ledsen över att Sahara Hotnights inte tog hen något pris. Annars var det rätt så bra. Amandas nya låt hade premiär, inte så bra som jag hoppats. Men nu till det läskiga iallafall. När galan var slut gick jag ner och tog mig några goda solrosfrön som är det godaste som finns typ. Men efter ett tag började jag känna att det kliades som fan i halsen och efter ett tag fick jag mycket mycket svårt att andas. Jag fick en allergisk reaktion. Fyfan vad läskigt det varm fick lite smått panik. Men drack säkert 1 liter vatten tog Bricanyl och kortisonspray så då vart det lite bättre iallafall.
Sedan ringde min sötnos och vi satt och pratade ett långt tag, kom äntligen på alla Gladiatorerna också. Hihi! Sedan när vi skulle sova bestämmde vi oss att ha högtalaren på ifall att någon av oss inte skulle somna. Det var väldigt mysigt att ligga och höra hur du somnade. Du är väldigt söt gubben.

Nu sitter jag i skolan och Anna har genomgång. Duktigt jag lyssnar på henne då., Not.  Har en rätt så okej dag idag, Har styrka & kondition på idrotten idag, ska satsa. Jag & Johanna ska ju bli body-builders. Efter skolan ska vi också gå & simma. Heja oss!!

Längtar tills imorgon. Dubbejdejt.


Kommentarer
Postat av: Tina

Håller med om att Amandas ny låt inte är så super bra.. Hoppas hon kommer med något bättre=)

2008-01-10 @ 09:28:46
URL: http://www.totinona.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0