2000m.

Sjukt,sjukt trött idag. Dagen har varit rätt så jobbig. Matteprov, gick väll bra hoppas jag. Ett G blir det nog. Sedan var det idrott och jag ville satsa, så simmade 2000 m. Död efter det men mycket stolt att jag orkade.. Men gav inte upp och klarade av djupdykningen också, sjukt jobbigt när man precis simmat 2000 m liksom. Efter simningen vart det handla av. Jag och pappa inhandlade varor inför morgondagen. Kom hem och städade för fullt, måste ju se ut tills imorgon. Gick ut med Morris för att sedan titta på handbollen. Och jävla skit att Sverige inte vann. Men det är ändå skitbra att dom kom såhär långt eftersom det är nytt landslag och allt. Bra jobbat!!  Nu är jag nästan död och ska sova. God natt.



Gumman, lyssna inte på idioterna. Okej? Försök att inte bry dig om dom. Dom är inte värda det. Jag finns här när du vill prata, alltid. Ställer upp. Jag älskar dig!

Kommentarer
Postat av: johannaa

tack, älskardig

2008-01-25 @ 10:50:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0