Söndagens program.

Ja, då var det en ny dag och dags för en ny dag med underhållande plugg. Det blir riksdag, regering, grundlagarna & parteier. Usch, hur orkar man? Fast okej, lite intressant kan det vara att få reda på lite saker om Sveriges styrelseskick och lagarna och sådära. Men ändå, det är oerhört jobbigt och långtråkigt också. Det finns inte direkt någonting roligt med allt detta? Dessutom böjar ångesttankar komma fram inför imorgon. Jag vill inte gå till skolan imorgon, jag vill verkligen inte det. Jag vill inte tänka på allting man har att göra, prov, prov, läsförhör, inlämningsuppgifter m.m. Dessutom har dethär lovet inte varit så mycket till lov för mig heller. Har ju jobbat och har haft annat för mig. Idag vaknade jag vid halv tolv, det är det senaste jag har gått upp på hela lovet. Förstår ni? Det har blivit sena kvällar och tidiga morgonar. Nej, en veckas ledighet till skulle jag ju inte banga på direkt. Men men, nu måste jag sluta skjuta upp mitt plugg.

Kommentarer
Postat av: Anna

Håller med. Skolan gör en ju inte lycklig direkt..

2008-02-26 @ 17:32:59
URL: http://annapee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0