Skit jobb.

Hm, jobbet gick inte bra idag. Typ alla som jobbat där mer än en månad fick sitta på varma listan. Jag och några till som är nya fick sitta på de kalla. Och det var någonting fel med den listan så jag fick inga samtal. 1:a timmen fick jag kanske ett samtal i kvarten. Efter den timmen fick jag inget samtal på två timmar. Fatta vad drygt det var. Nej, usch. Så sita 20 minutrarna fixade dom listorna så det funkade ordentligen igen. Hm, fick alltså inte iväg en enda order idag. Skitskitskit.

När jag kom hem tröstade jag mig med en stor kopp kaffe. Satt mig även på motionscykeln & var lite duktig idag. Gjorde även lite andra övningar också. Duktig Madde! Annars har jag inte gjort många knop idag. Sparar på krutet inför imorgon.

Imorgon ska jag upp tidigt. Jag & pappa ska åka in till F16 vid åtta för att styrketräna. Oh yes, duktig ska man vara. Vid halv elva ska jag vara hos ungdomsmottagningen. Sedan kommer jag få vänta i 100 år på stan eller iallafall tre timmar. Ngn som vill ses? För 13.45 ska jag iallafall jobba. Jobbar till sex imorgon. Så imorgon kommer bli en tuff dag, kommer vara heldöd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0