Samprov.

Idag åkte jag hem från skolan. Mådde inte alls bra och behövde vila. Som tur var kom pappa och hämtade mig, snäll som han är köpte ha en chokladkaka till mig också. Han tjatade lite om att jag behöver äta mera så till råga på allt köpte han en kebabrulle till mig också. Han vill feta upp mig ännu mer? Jävla pappa! Hihi, nejdå han vill ju bara vara snäll..
Så jag har suttit och pluggat lite till mitt samprov när jag fick ett mess av Safi där det stod att det var flyttat. Något arg jag vart. Vi har flyttat provet tills efter sportlovet och det är åthelvete. Jag förstår inte hur alla i klassen tänkte? Det var bara Paula som var smart och också inte ville. Alltså, man kommer ju inte palla plugga på lovet och man hinner ju glömma bort allt.. Jag ska strejka, jag är arg.

Hur som helst så har jag också fått lite Fashion against AIDS hybris. Jag vill också jättegärna ha en sådan men igår var nästan alla slut. Så idag gick jag in på internet och till min stora glädje fanns det kvar där. Så jag ska be pappa beställa en åt mg så ska han få pengar av mig sedan. Yay. Det blir nog den som är designad av Chicks on speed. Den var cool!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0