Onsdag

Onsdag, visst är det onsdag? Min tidsuppfattning har inte varit direkt korrekt denhär veckan. Känns som om tiden först går jättesakta och sedan jättefort, konstigt.
Dagen började oerhört segt med fucking skolan, serisöt jag orkar inte. Matten är åthelvete, jag förstår ingenting och orkar verkligen inte göra någonting åt saken. Just nu vill jag bara hoppa av skiten och börja jobba eller någonting. Blä. Efter skolan åkte jag hem. Pappa hade köpt sushi, har aldrig ätit det och han tyckte jag skulle prova. Vart väll inte så överförtjust men det slank ner, jag tror man måste äta det flera gånger för att tycka det är godare. Dessutom ska jag nog äta på ett bättre ställe. Pappa hade ju köpt det på Ica, så om man går och äter på någon restaurang är det nog godare. Iallafall, klockan sex tog jag bussen in till stan, Julia & Sasha klev på också satt och pratade om Provoice och så vidare. Trevlans. Kom in till stan och mötte Johanna för att sedan gå till dansen, dancehall. Det var så jävla skönt att röra på sog och svettas. Var ju inte med förra veckan så var lite svårt att hinna ikapp med alla stegen, men lärde mig rätt så fort. Askul, jag älskar att dansa! Seriöst är det bästa som finns, okej är inte bra men det är underbart. Iallfall, på bussen hem bestämmdes det att vi danslickor skulle ses på lovet och festa någon dag. Dansa ska vi göra då, hela natten lång. I can´t wait!
Kom hem, gick ut med katten en oerhörd snabbis för att hinna hem till Greys. Det var ju sesongspremiär, var jättekul att det äntligen började. Jag älskar den serien, tokmycket.

Iallfall, imorgon är det alla hjärtansdag. Ska börja dagen med en långpromenad behöver nog det tror jag. Efter det hem, duscha, fixa mig. Sedan bär det in till stan för att träffa Johanna & våra dejter.Ska bli jättekul.

Hejdå :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0