My day,

Jobbig dag idag. Vaknade med tuppen halv åtta imorse. Gick upp och tog mitt dagliga morgonkaffe. Vi åtta åkte jag och pappa iväg till FMV. Där körde vi styrketräning, körde mest armar, rygg och mage. Väldigt skönt. Var klara vid kvart i tio. Halv elva var jag hos ungdomsmottagningen och det gick bra och fort. Gick in på Ica, köpte mig en Redbull & någon choklad sak. Jag satte mig på en bänk i St:Per och tänkt att jag skulle få vara ensam i tre timmar. Men, som tur va fick jag syn på Sasha och hennes vän. Dom kom & slog sig ner bredvid mig, trevligt med sällskap tyckte jag. Haha, helt plötsigt börjar tele2 försäljarna på andra sidan flörta med oss. Haha, det var riktiga backslicksnobbar.. Vi lät dom hållas. Efter en stund gick Sashas kompis hem och det blev bara vi två kvar. Då kom en av backslickarna, Johan fram till oss och presenterar sig. Han drog med oss bort till deras försäljningsbord och presenterade oss för hans lille-bror Jon-Jon. GUlligt namn, visst? Iallafall stod vi där och pratade och så fick vi en varsin lapp där det stod "Får jag chans på dig?" Med tre alternativ: Ja, nej, bara när jag är full. Och Namn, Msn, telefonnunmmer. Gulligt tyckte vi. Nej, usch dom var från stockholm och södermalm så der var verkligen riktiga snobbar. Haha, iallafall. Kvart i ett åkte Sasha hem och jag satt kvar på stationen, åt min tonfisksallad och pluggade lite.
Kvart i två gick jag till jobbet och började jobba. Det gick mycket bättre idag, fick iväg två i timmen ungefär vilken är bra för mig iallafall. Haha, har lärt känna en trevlig prick där borta också vid namnet Martin. Skönt att ha någon och gaffla med emellanåt.  Fast lite jobbigt var det, råkade ringa hem till någon som hade avlidit tyvärr. Slutade klockan sex, gick till Apoteket hämtade medicin.
Kom hem och dog i sängen har bara tagit det lugnt och nu tittar jag på "Gossip girl"..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0