Min fredag.

Usch förlåt men jag orkar verkligen inte uppdatera så mycket. Är så oerhört trött och bara har ingen lust alls att skriva ner någonting egentligen. Men lite kanske man kan skriva, man vet ju aldrig om man kommer igång eller inte.
Idag var det 1:a dagen på Provoice det gick väll sådär. Satt i tre timmar och fick bara iväg 1 order. Men jag menar, sitter man tio till ett en fredagsförmiddag är det inte många man får tag i. De flesta var inte hemma eller så var de sura. Nej, men ska ha mitt andra traniee pass på måndag iallafall. Hoppas det går bättre då, det är dock också en tidig tid men jag kanske kommer igång bättre. Hoppas!
Sedan åkte jag & Johanna hem till Safi. Vi åkte dit, gjorde naturkunskaps beting. Åt chokladbollar och träffade en väldigt söt liten bebis på 5 månader. Det gjorde hela min dag, jag blir helt överlycklig när jag träffar bebisar. Visst får man ett stort lyckorus? Hur som helst, jag tog 1:an till Garnisonen vid fyra där jag åkte med pappa hem. Väl hemkommen tog jag en lång varm dusch. Mycket skönt. Annars har jag inte alls gjort mycket, tittade på Let´s dance med mamma & pappa. Det var iallafall väldigt skönt att bara vara hemma och ta det lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0