Min fredag gott folk.

Oj, idag är jag väldigt trött. Igår var en hektiskt men ändå skön dag.
Börjad med att jag vaknade klockan nio och kunde verkligen inte somna igen. Okej, tänkte jag och gick ner drack kaffe och åt en smörgås. Även fast min buss gick 12.50 stressade jag mig igenom hela förmiddagen och höll på att dö av stress. Men jag var nog väldigt nervös också tror jag. Hur som helst så klädde jag mig lite propert så man skulle ge ett bra första intryck. Hade leggins, min gråa pololinne som jag hade som klänning, benvörmare och mina nya stövlar. Åkte då in med bussen och knallade till Provoice till klockan två som avtalt. Kändes skönt när jagkom in där för stämmingen var härlig och mysig. Det kom en kille till mig som egentligen inte skulle intrvjua mig men chefen hade inte tid så han skulle ta mig ändå. Och det gick ju strålande. Han tycket om mig jättemycket sa han och blev förvånad över att jag bara var sjutton eftersom att jag var så mogen av mig. Haha, gullig kille. Så han bokade in mig på utbildning på måndag och tisdag och sedan är jobbet mitt. YES! Äntligen kan man börja tjäna lite egna pengar. Mycket skönt.
Efter intervjun träffade jag Madelene på stan, vi kollade lite och gick sedan till Cupido för att avnjuta en god sallad. Var mycket trevligt att sitta och prata med kvinnan. Behövdes pratas igenom mycket, skönt! En liten Alexander kom förbi också och sa hej. Trevligt att se dig!. Efter Cupido gick vi till Hemköp och köpte godis, chips och "lyxcola" till pojkarna. Sedan blev det hemfärd till Peters lägenhet. Där satt vi och lyssnade på härliga låtar och sådant mysigt. Peter kom hem och vi tittade på "Jalla, Jalla", haha jag har aldrig sett den förr och det var oerhört bra tyckte jag. Thomas kom lagom till klockan 21.00 och då blev det filmen "Guess who" mycket rolig den filmen också, satt och skrattade mycket. Men en del beror väll på att man var oerhört övertrött också. När den filmen var slut satt vi och muppade oss en stund. Efter ett tag satte vi på "Deja vu", en mycket konstig men bra film. Kanske inte världens bästa att titta på när man är trött.
Efter filmen bäddade vi till oss i köket. Haha, madrassen bestod av kuddar från soffan. Haha, en bäver kom också för att hälsa på. Sömn fick jag inte mycket av eftersom kuddarna gled isär så jag låg hälften på golvet, fick inget täcke och hade en snarkgubbe bredvid mig. Haha, men några timmar blev det iallafall. 

Imorse (halv två) gick vi upp och var ordentligt trötta. Jag åkte hem vid klockan två och har inte gjort så mycket mera nu... Johanna skulle ju egetligen kommit hit ikväll men det blev ju inte så, förlåt sötnos. Men ses imorgon istället.

Kommentarer
Postat av: Alexander

Trevligt att se dig med!

2008-02-11 @ 22:08:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0