Måndags morgon!

Det är 1:a dagen på sportlovet och det är måndag. Vad gör jag uppe klockan åtta? Usch, har väll sovit tre timmar inatt det gäller att pimpla kaffe som bara den så att jag är pigg & glad på jobbet. Det är det som är grejen, man måste vara pigg & glad för att vara en bra säljare. Ha ett leende på läpparna hela tiden. Usch, hur fan ska jag orka? Fast det sköna är ju att jag slutar klockan ett. Så behöver bara jobba i 3 och en halv timma. Får se om det är mer folk där idag, det lär det ju vara eftersom att det är lov. Usch, skämmer ju ut mig totalt om jag inte får någonting sålt. Nej, idag är mitt mål minst 2 i timmen. Sådetså!

Nej, jag uppdaterar mig när jag kommer hem från jobbet i eftermiddag. Tänk på mig & min stackars mage (jag har jätteont i magen).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0