Måndagens program.

Sitter här och snorar på min Naturkunskap. Vi ska titta på en film som heter "Planet earth" som handlar om naturen, mycket intressant. NOT. Pallar egentligen inte gå i skolan idag, men var tvungen eftersom att jag missar så mycket annars. Pallar egentligen inte göra det jag ska gör aidag heller. Ska gymma efter skolan sedan plugga. Utbildning klockan 16.00 och sedan dans 18.30 som jag hoppas jag hinner med om inte utbildningen tar för lång tid.
Men liksom måndag, hur orkar man med måndagar egentligen? Jag menar, har knappt sovit någonting inatt heller. Och hur orkar man med att göra alla saker man gör egentligen? Hur orkar kroppen med allt egentligen? Nej, jag förstår inte riktigt.. '

Dessutom har jag historiaprov imorgon och jag har inte pluggat ett skit. Kommer då inte hinna plugga mycket idag heller alls. Fy tusan säger jag bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0