Lögn?

Alltså, jag trodde iallafall att vi skulle vara vänner. Skulle vi inte det? Bestämmde vi inte det? Eller, missförstår jag allting som vanligt? Hur kommer det sig att du aldrig svarar eller ens hör av dig? Var allting bara en stor lögn? Allting, allt vi hade allt vi gjorde allt du sa? Menade du ingenting? Så många frågot, inga svar. Hur ska jag kunna veta och förstå? Du lovade att vi skulle vara vänner. Saknar att kunna prata med dig om allting. Sitta och prata i telefonen i fyra timmar för att sedan skicka ett godnatt sms. Saknar att prata med dig, saknar din röst och skratt. Förstår du mig inte? Varför gjorde du alla dessa ansträngningar för mig om det ändå slutade såhär, att vi inte ens pratar längre. Varför?

Snälla, hör av dig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0